TRAIESTE DESTINATIA! – despre destinatiile anului si rolul bloggerilor in turism

J’Info Tours a sustinut joi, 15 noiembrie 2012, prezentarea “TRAIESTE DESTINATIA! – despre destinatiile anului si rolul bloggerilor in turism”.

In prima parte a evenimentului Dana Man si Carmen Pavel au prezentat informatii inedite si sfaturi de vacanta pentru cele mai solicitate destinatii ale momentului: Dubai, Thailanda, Egipt, India, Israel si Lisabona. A doua parte a evenimentului a fost dedicata prezentarii “Rolul bloggerilor in promovarea produselor agentiilor de turism”. 

Prezentarea o puteti descarca de … aici … sau dand click pe imaginea de mai jos:

Carmen Pavel, Presedinte J’Info Tours, despre subiectele dezvoltate in cadrul evenimentului si activitatea J’Info Tours:

“Dupa recenta vizita la World Travel Market Londra 2012 si mai ales dupa 22 de ani de J’INFO TOURS mi-am pus intrebarea incotro se indreapta agentiile de turism si care este rolul lor in noua invazie de tehnologii? Cum ne pastram clientii in conditiile unei tehnologii tot mai agresive? 

Turistii vor avea nevoie permanenta de certitudini, vor cauta sa calatoreasca in siguranta si la preturi corecte si aici intervine rolul nostru, al agentiilor de turism. ca prin profesionalism sa le dam tot sprijinul de care au nevoie.

J’INFO TOURS, cea mai veche agentie de turism de pe piata, a reusit sa-si imbunatateasca an de an calitatea serviciilor prin valoarea mereu crescuta a resurselor umane, pe care le considera resursa cea mai de pret a agentiei. Investim permanent in pregatirea si dezvoltarea personala a tuturor membrilor agentiei J’INFO TOURS. Tinem pasul cu noile tehnologii si ne retehnologizam in fiecare an. In acest an am pus la dispozitia turistilor nostrii posibilitatea de a face rezervari on-line direct pe siteul nostru.

Experimentam noi mai intai destinatiile turistice pe care le punem in vanzare prin intermediul cataloagelor; astfel in catalogul 2013 veti gasi 100 de produse care va vor conduce spre mai mult de 500 de locuri de vis sau destinatii pe care sigur toti turistii isi doresc sa le experimenteze sub noul nostru slogan: TRAIESTE DESTINATIA! Testam pentru turistii nostrii si diverse sporturi de agrement, precum: ski, snowboard, caiac, snorkeling, scuba diving, windsurf si chiar kitesurf. Doar astfel putem oferi cele mai experimentate raspunsuri la toate intrebarile turistilor nostrii.

Suntem prezenti in permanenta in mass media, in care investim anual sume de la 150.000 la 200.000 de euro, pe canalele de social media, si ne-am creat strategii pentru promovarea prin google adds si facebook, dar avem si reteaua proprie de peste 1000 de afiliati. Prin “Club 99” ne fidelizam permanent clientii prin reduceri consistente si prin informari prompte despre noutatile sezonului.

Ne plac provocarile de aceea pentru 2013 ne propunem sa crestem “incomming-ul” la nivelul “outgoing-ului” si sa ajungem nr.1 in vanzarea online de pe piata romaneasca!”

Au scris despre -> Ghid Turistic Digital 2.0, PrinLume.ro si Ciprian Caraba.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s