„Mie imi place sa simt o destinatie, nu numai s-o vizitez!”

De foarte multe ori, cand ajung intr-un anumit loc, intr-un oras, imi place sa ma plimb pe strazi, uneori aiurea, sa merg cu mijloacele de transport in comun, sa ma uit la oameni, uneori sa intru in vorba cu te miri cine. Nu stiu, simt nevoia sa iau pulsul orasului, sa simt acel “vibe” cum ii spun englezii. Evident, este pur subiectiv. Depinde de starea emotionala din acel moment, de vreme, de perioada anului in care te duci. Sunt orase care iti pica cu tronc imediat, sunt orase pe care trebuie sa le digeri.

Acum cateva zile, J’Info Tours m-a invitat in Dubai. Dupa un moment de ezitare, am zis da! Let’s go! Au trecut cinci ani de la vizita mea precedenta, multi dintre voi mi-ati scris ca ati fost extaziati de Dubai, ar trebui sa-i dau metropolei din Emirate o a doua sansa. Asa ca joi, 15 noiembrie, ma voi imbarca intr-un Fly Pegasus (in premiera!) alaturi de alti 17 turisti ai J’Info Tours. Cum nu prea exista niste repere fixe in program, voi avea posibilitatea sa redescopar Dubaiul asa cum vreau eu. Ma pot atasa la programele facultative sau nu. In mod cert, o sa-l iau la pas, o sa ma duc si in Dubaiul vechi, cel de peste Creek, dar si sa vad noile constructii – inclusiv Burj Khalifa. Musai voi merge cu metroul si o sa incerc sa simt Dubaiul… poate il voi simti altfel. Si cum altfel voi istorisi pataniile din calatorie, ce am vazut si, mai ales, cum am simtit Dubaiul…! Feel the destination.

Citeste despre experienta lui Cezar de la Imperator Travel in Dubai … aici

De cateva zile, sunt aici, in Dubai la invitatia J’Info Tours, alaturi de un grup mai mare de turisti… Dar programul este relaxat, existand destul de mult timp la dispozitie in care fiecare face ce vrea (si asta imi place !), asa ca ieri de dimineata, m-am dus sa ma urc in turnul Burj Khalifa, care la peste 800 metri inaltime, este cel mai inalt turn din lume. Publicul de rand (inclusiv, cel “imperial”) nu urca insa in varf, cladirea are peste 200 de etaje, iar vizitele au loc undeva la etajul 124. Si asa, panorama orasului este impresionanta… asa ca m-am gandit sa v-o arat si voua, inainte de a incepe sa scriu serialul de rigoare. 

Citeste despre experienta lui Cezar de la Imperator Travel in Dubai … aici ...

„A fost o saptamana minunata, plina cu tot felul de locuri frumoase si experiente memorabile! Cum am scris si acum cateva zile, am fost in Emirate, la invitatie J’Info Tours, atasandu-ma la unul din grupurile lor de turisti care au vizitat Emiratele…” Citeste mai departe … aici

Lasă un răspuns

