Cum am ajuns in Panama? Ep.1

Carmen Pavel, decembrie 2012.

In luna septembrie am primit o invitatie pentru un workshop in Panama City, pentru perioada 1-12 decembrie 2012, si cum imi place mai intai sa vad si dupa sa recomand, am acceptat imediat invitatia. Iata-ma si la aeroportul Otopeni, la o ora matinala si dupa o noapte alba…

Ma indrept spre ghiseul „check-in priority” ca fericita posesoare a unui bilet business class. Ma intampina o fata prea putin zambitoare si ma intreaba sec daca sunt “staff”, si nestiind la ce se refera, ridic nedumerita din umeri.

Cu un aer usor invidios imi comunica ca este un bilet cu reducere mare de pret si trebuie sa verifice daca are locuri pentru mine. Devine si mai nefericita cand constata ca locurile sunt prealocate si imi inmaneaza cu vadita invidie „bording pasurile”. Nu va puteti imagina uimirea mea, cand ajungind in avion, am constatat ca pe primul tronson de zbor, eram singura pasagera la o clasa de zbor invidiata si visata de multi pasageri.

Aventura mea continua pe zborul de 11 ore pana in Panama City, cand ce sa vezi, o „stewardesa” amabila, in timp ce imi prezenta doua sticle de vin alb, invitandu-ma sa imi exprim optiunea, ciocneste cele doua sticle, spargand una din ele la mine in poala…

Se ofera apoi amabila sa-mi usuce rochia, invitandu-ma sa ma dezbrac in zona de deservire pasageri. Mare i-a fost uimirea cand am refuzat-o spunindu-i ca am haine de schimb. Nici clasa business nu mai este ce a fost, desi preturile sunt din ce in ce mai mari, caci un bilet dus – intors costa cat un Logan.

In sfarsit ajung in Panama. La hotel distractia e in toi si se serbeaza in avans Revelionul. De Revelionul intarziatilor am mai auzit dar de Revelionul devansatilor nu. Deh, asa e pe aici, ca sa nu se plictiseasca turistii, petrec localnicii. Si lor chiar le place sa petreaca, ca vorba aceea, din popurul latin se trage „samba si tra….no”. Petrec alaturi de ei imbunatatindu-mi stilul latino apoi ma retrag pe fotoliul din camera mea. Urmeaza o noua zi in Panama…

Hotel Panama City

Revelionul devansatilor

Vedere Hotel din Panama City

Revelionul Devansatilor

Lasă un răspuns

