J’Info Tours la SMMTS 2013

Conferinta SMMTS – Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry a fost o premiera pentru piata de evenimente din Romania. Conceptul a fost deja validat in America si in alte tari europene, iar in 2013 a sosit randul mediului de afaceri din turismul romanesc sa descopere cele mai recente tehnologii si strategii de marketing.

Incepand cu Social Media, prima componenta a conferintei, organizatorii au subliniat faptul ca internetul a influentat puternic comportamentul turistului in 2012. Acesta este din ce in ce mai conectat la mediul online, mai bine informat si mai hotarat sa achizitioneze servicii turistice prin intermediul retelelor sociale.

A doua componenta a conferintei a fost dedicata tehnologiilor si aplicatiilor pentru smartphone-uri. In 2012 peste 45% din turisti au cautat informatii despre calatorii sau infrastructura turistica direct de pe telefon si 15% au emis rezervari. Se estimeaza ca in 2013 numarul cautarilor de pe smartphone-uri si tablete il va depasi pentru prima oara in istorie pe cel de pe calculatoare. Mizele nu au mai fost niciodata la un nivel atat de ridicat si de profitabil!

Subiecte tinta:

  1. Cum poate social media sa schimbe fundamental comportamentul unui turist si cum se poate folosi acesta de un smartphone intr-o calatorie.
  2. Cum interactioneaza clientii cu brandurile din turism prin intermediul retelelor sociale.
  3. Ce reprezinta ROI (return of investment) in social media si care sunt cele mai recente si eficiente instrumente de masurare.
  4. Care sunt oportunitatile unui brand pentru a fideliza clientii si cum poate creste vanzarile prin social media si printr-o aplicatie de smartphone.
  5. Cum pot deveni blogurile vectori puternici de promovare a brandurilor (in cadrul companiei, in relatia cu proprii angajati sau cu clientii).
  6. Care sunt cele mai noi trenduri in privinta utilizarii gadget-urilor, tehnologiilor si aplicatiilor.

J’Info Tours a sustinut SMMTS 2013 in calitate de partener. Carmen Pavel, Presedinte J’Info Tours, a sustinut o prezentare a planului de social media marketing implementat de companie si a punctat esentiale asupra modului in care transmiti mesajul clientului dar si argumente pro si contra social media. Carmen Pavel  a adresat multiple intrebari celorlalti speakeri, axandu-se pe valoarea procentuala a investitiilor in Social Media.

Reactiile bloggerilor prezenti la conferinta:

”Pentru J’info Tours este foarte importanta relatia cu bloggerii si ce au acestia de spus. Tocmai aflam efectiv cum si-a construit J’info tours strategia Social Media, obiectivele stabilite si pasii facuti in acest sens. A inceput sa ne povesteasca Carmen Pavel – Presedinte J’Info Tours, una dintre cele maj vechi agentii de turism din Romania (23 de ani).” – Lipa Lipa Blog. 

Travel Girls Blog:

  • Dacă ar mai vine pachetele pe care le vindea în anii “90, Jinfo Tours ar ajunge în pragul falimentului în 2-3 luni.
  • Social Media este o modă și e mult mai ieftin decât marketingul clasic.
  • Planul de social media prezentat de Carmen Pavel arată foarte “ca la carte”.
  • Jinfo Tours dezvoltă relația cu bloggerii pentru a afla modul lor de gândire și pentru a se adapta la noile tendințe.
  • 16% din vânzările Jinfo Tours sunt realizate online.

”O prezentare destul de simpla legata de planul de social media adoptat de J’Info Tours. Pe de alta parte este bine ca exista astfel de planuri si m-as bucura sa fie din ce in ce mai multe agentii de turism care sa-si faca un astfel de plan. Compania face social media relativ de curand (eu am auzit de acest lucru doar in ultimul an), iar procentul vanzarilor online se ridica la 16% in acest moment.” – Turism Market Blog.

Mai multe detalii pe http://www.smms.eventur.ro

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s