Un ghid care a strabatut lumea…, de-lungul si de-a latul !

Se poate spune că mai bine de 30 de ani sunt mai mult pe drumuri. Mi-am început activitatea de ghid național la ONT Carpați , în anul 1984…pe atunci student eminent.

Revoluția din anul 1989…nu m- a prins nepregătită.După ce am condus cu succes grupuri de străini din Franța,Anglia,Olanda,Belgia,Irlanda, am trecut de la activitatea de incomming la cea de outgoing,conduc grupurile de români în străinătate, la J”Info Tours. În cei 20 de ani, chiar dacă nu o consider o laudă, în palmaresul meu  am peste 60 de țări vizitate…pe drumurile Europei, Africii, Asiei, Australiei, Americii…adică toate continentele, am străbătut de-a lungul timpului, alături  de turiști din toată țara,sute de mii de kilometri,pe trasele noastre turistice .

Ursitoarele mi-au prezis o viață norocoasă…spun că este…călătoriile, oamenii,noile teritorii descoperite alături de turiștii mei dornici de nou și inedit,mă fac fericită. Invitația mea va fi întodeauna simplă dar și categorică în același timp, v-aș spune…află cum se dezvăluie o cultură de la antică la exotică în fața ochilor tăi alături de mine!…

Amintirile mele sunt multe. Anul trecut am fost uitată în China unde îmi așteptam grupurile. După o lună, între betoane și sticlă în țara cu 1,3 miliarde de locuitori, îmi amintesc cu drag de ziua însorită din Macao…atât de departe m-am simțit acasă, în Europa.

Cele mai mari emoții le-am trăit în America Latină…continentul pe care îl ador. Lipsa aerului la 4 357m mi-a dat emoții dar nici pe departe cât cele din Peru pe care l-am străbătut din Lima la Cuzco și până la Titikaka.

Despre Cuba spun că este mirifică, iar orașul meu preferat…sunt toate,dar mai ales Cape Town din Africa de Sud…țara,care oferă mult mai mult decât un safari.

Cred că sunt un ghid profesionist…mai mult decât atât …unul pasionat,care mai are de învățat…pasiunea este egală cu provocarea..,rezultatul lasă locul pentru noi descoperiri.

SUA din dezamăgire s-a transformat în dorința de a descoperii noi teritorii,alte state…un loc în lume care e altceva față de Europa sau de civilizația Orientului Îndepărtat…adică , e minunat.Europa este casa mea  cu toate că în ultimii doi ani am fost mai mult pe destinații exotice…oricum prima iubire nu se uită.Londra ziua…Paris-ul noaptea este o rețetă de succes pentru o vacanță reușită și mai aproape de casă. Dar ca să eviți nopțile mai am o soluție-Nopțile Albe din Rusia. Personal am vizitat Rusia pentru prima dată acum 3 ani de atunci mă reîntorc de fiecare dată cu drag…acolo cultura cu muzica, dansul, artele, e la ea acasă…poate un sentiment asemănător l-am trăit la Karnak în Egipt și la Angkor Wat în Cambogia.

5565c6ff92869_780 5565c7a167920_780 5565c8aae103a_780 5565c9b36cfe2_780 5565ccbc7da6c_780 5565d1ee9c182_780 5565d495ec372_780 5566a04c0d007_780 5566a38b11f24_780 55669eeb3eb9f_780

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

